پیشرفت ۷۰ درصدی مصوبات سفر اول استاندار در شهرستان های لامرد و مهر

استاندار فارس در حاشیه دومین سفر خود به شهرستان های لامرد و مهر گفت: در دور اول شهرستان‌های لامرد و مهر ۳۳ مصوبه داشتیم که به حمدالله و با همکاری مدیران استانی و شهرستانی بیش از ۷۰ درصد مصوبات اجرایی شده است.

پیشرفت ۷۰ درصدی مصوبات سفر اول استاندار در شهرستان های لامرد و مهر

به گزارش جشنواره تهران از لامرد، محمد هادی ایمانیه در حاشیه دومین سفر خود به شهرستان های لامرد و مهر در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در دور اول شهرستان‌های لامرد و مهر ۳۳ مصوبه داشتیم که به حمدالله و با همکاری مدیران استانی و شهرستانی بیش از ۷۰ درصد مصوبات اجرایی شده است.

وی در ادامه در خصوص مصوبات سفر گفت: در این سفر ۲۲ مصوبه جدید جهت دو شهرستان داشتیم تا کام مردم این دو شهرستان که همواره انقلابی و پای کار بوده اند شیرین تر شود.

استاندار فارس ضمن دعوت سرمایه گذاران بیان داشت: بنده از تمام کسانی که مایل به سرمایه‌گذاری در این منطقه و منطقه ویژه اقتصادی لامرد هستند به خصوص لامردی‌ها و مهری هایی که در سایر نقاط استان و کشور در حال سرمایه‌گذاری هستند دعوت می‌کنم تا در شهر خود که  عسلویه دوم کشور نامیده می شود حضور پیدا کنند و اقدام به سرمایه‌گذاری نمایند و این آمادگی کامل وجود دارد که میزبان این عزیزان باشند.

 ایمانیه گفت: علی رغم اینکه در برخی مناطق اقتصادی در سطح استان مشکل آب و برق و گاز دارند اما در اینجا وجود ندارد و بنده به این دوستان نوید و امید می‌دهم که بتوانند بدون دغدغه و مشکل در اینجا سرمایه‌گذاری کنند. با توجه به اینکه منطقه ویژه اقتصادی لامرد در مسیر انتقال آب دریا به استان فارس قرار دارد این توانایی وجود دارد که صنایع آب بر همانند پتروشیمی‌ها و فولاد بتوانند استفاده بهینه از این منطقه داشته باشند.

 نماینده عالی دولت و سکان دار استان فارس گفت: در تلاش بودیم که بتوانیم طی دو سال گذشته مشکلات روستایی از جمله معابر، روشنایی، آب و برق و غیره را در بهترین حالت ممکنه مرتفع نماییم و مشکلات تا حد امکان حل شود. امیدواریم تا اتمام زمان باقی مانده دولت مشکلات آب آشامیدنی که دغدغه اصلی این دو شهرستان هست را نیز برطرف نماییم.

پایان پیام/خ

دیدگاهتان را بنویسید