ارائه گزارش علت حادثه آتش‌سوزی در مرکز ترک اعتیاد لنگرود به صحن مجلس

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش علت حادثه آتش‌سوزی در مرکز ترک اعتیاد لنگرود به صحن مجلس از سوی این کمیسیون خبر داد.

ارائه گزارش علت حادثه آتش‌سوزی در مرکز ترک اعتیاد لنگرود به صحن مجلس

حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی جشنواره تهران با اشاره به جلسه امروز کمیسیون گفت: در جلسه امروز که با حضور رئیس سازمان بهزیستی و معاونت بهداشت وزارت بهداشت و درمان برگزار شد، موضوع حادثه آتش‌سوزی در یکی از مراکز ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود استان گیلان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه رئیس سازمان بهزیستی عنوان کرد که مسئولیت صدور پروانه این مراکز، با بهزیستی است، اما مسئولیت نظارت بر عملکرد اینگونه مراکز را وزارت بهداشت بر عهده دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، اظهار کرد: همچنین در این جلسه معاون بهداشت وزارت بهداشت در ارائه توضیحات خود عنوان کرد، اگر چه کار نظارت بر این مراکز بر عهده وزارت بهداشت، اما در حوزه وظایف معاونت بهداشت وزارتخانه نیست. 

ذاکر خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید رئیس مجلس شورای اسلامی در رسیدگی به این مسأله، بنا شد کارگروهی از سوی کمیسیون برای بررسی علل حادثه آتش‌سوزی در مرکز ترک اعتیاد در لنگرود تشکیل و گزارش دقیق درباره این حادثه تدوین و به صحن مجلس ارائه شود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید