مناطق دارای وضعیت زرد کرونایی در خراسان رضوی به 7 شهر کاهش یافت

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد شهرستانهای با وضعیت زرد کرونایی در خراسان رضوی نسبت به هفدهم بهمن ماه از هشت شهر به هفت شهر کاهش یافت.

مناطق دارای وضعیت زرد کرونایی در خراسان رضوی به 7 شهر کاهش یافت

به گزارش جشنواره تهران از مشهد، محمد پهلوان اظهار کرد:  تعداد شهرستانهای با وضعیت زرد کرونایی در خراسان رضوی نسبت به هفدهم بهمن ماه از هشت شهر به هفت شهر کاهش یافت.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، هم اکنون هفت شهرستان‌ استان خراسان رضوی شامل بجستان، خلیل آباد، رشتخوار، فیروزه، کاشمر، کوهسرخ و گناباد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی ادامه داد: این در حالی است که در تاریخ هفدهم بهمن ماه هشت شهرستان خراسان رضوی شامل چناران، خلیل آباد، رشتخوار، سبزوار، ششتمد، فریمان، کاشمر و گناباد در وضعیت زرد کرونایی قرار داشتند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اینک مشهد و ۲۵ شهرستان دیگر استان خراسان رضوی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند و هیچ یک از شهرستان‌های این استان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار ندارند.

پهلوان افزود: از عموم مردم تقاضا داریم ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی واکسن یادآور کرونا را تزریق کنند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید