لیگ قهرمانان اروپا| امید پورتو به ساق‌های طارمی/ از ترس اینتر تا تقابل بزرگ ستاره ایران با زوج «لولا»

امشب در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا، پورتو با حضور طارمی میهمان اینترمیلان است.

لیگ قهرمانان اروپا| امید پورتو به ساق‌های طارمی/ از ترس اینتر تا تقابل بزرگ ستاره ایران با زوج «لولا»

به گزارش جشنواره تهران، امشب در چارچوب دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا میهمان اینترمیلان است. تیمی که در این هفته‌ها نمایش خوبی داشته و توانسته با لغزش میلان و جریمه یوونتوس در رده دوم جدول قرار گیرد. پورتو در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا با درخشش طارمی نمایشی عالی داشت و توانست در گروه مرگ به عنوان صدرنشین صعود کند و باعث حذف لورکوزن و اتلتیکومادرید شود.

مهدی طارمی، ستاره کشورمان مهمترین اسلحه پورتو شناخته می‌شود و گلزن‌ترین بازیکن این تیم است. او در این فصل 5 گل به ثمر رسانده و پس از صلاح و امباپه، در کنار بازیکنانی مثل هالند، لواندوفسکی و ژوائو ماریو جزو گلزنان برتر اروپاست. جوزپه برگومی نیز به تمجید از ستاره ایران پرداخت و مدعی شد که بازیکنان اینترمیلان باید حواسشان به طارمی باشد. برای پورتو بازیکنانی مثل ورون و میکسیدو حضور ندارند و بازیکنانی مثل اوریبه، اوتاویو، گالنو، کاردوسو و اوانیلسون احتمالا غایب خواهند بود.

در اینترمیلان نیز آنخل کورئا قطعی حضور ندارد و مابقی بازیکنان در لیست اینزاگی حاضر خواهند بود. نراتزوری در ابتدای هفته اودینزه را شکست داد و روملو لوکاکو نیز توانست پس از مدت‌ها گلزنی کند. ادین ژکو با 3 گل بهترین گلزن اینتر محسوب می‌شود و پورتو حواسش باید به ستارگانی مثل لائوتارو، بارلا و چالهان‌اوغلو باشند که در این هفته‌ها عالی کار کرده‌اند.

  ترکیب احتمالی اینترمیلان و پورتو به شرح زیر است: اینترمیلان: اونانا- اشکرینیار- آچربی- باستونی- دارمیان- بارلا- برزوویچ- چالهان‌اوغلو- دیمارکو- مارتینز و لوکاکو پورتو: دیگو کاستا- ژوائو ماریو- په په- مارکانو- وندل- گروخیک- استاکیو- فرانکو- په په- طارمی و تونی مارتینز *لایپزیگ-منچسترسیتی در دیگر بازی امشب در لیگ قهرمانان اروپا، سیتی میهمان لایپزیگ است. تیمی که با تصمیم گواردیولا 3 ستاره بزرگ خود یعنی دی‌بروینه، لاپورت و استونز را در اختیار ندارد. پپ البته در نشست خبری علت غیبت دی‌بروینه و لاپورت را بیماری عنوان کرد.

هالند با 5 گل زده، مهمترین مهره سیتیزن‌ها محسوب می‌شود و از طرف دیگر سیلوا با 3 گل زده اسلحه بزرگ لایپزیگ خواهد بود. منچسترسیتی در این روزها به شدت آشفته است. آن‌ها با اینکه آرسنال را شکست دادند ولی در مسابقه ابتدای هفته مقابل ناتینگهام به تساوی رضایت دادند تا دوباره از صدر دور شوند. از طرف دیگر لایپزیگ در 3 بازی اخیر تنها به یک برد دست یافت که آن هم مسابقه ابتدای هفته مقابل ولفسبورگ بود. شاگردان تدسکو با نمایش درخشان شلاگر و فورسبرگ گرگ‌ها را به خاک و خون کشیدند تا برای گواردیولا نیز خط و نشان بکشند.

سیتی با لایپزیگ تنها 2 بار مسابقه داده و یک بار پیروز میدان شده و یک بار نیز شکست را تجربه کرده است. باید دید تقابل سوم این 2 تیم با چه نتیجه‌ای پیش خواهد رفت. ترکیب احتمالی منچسترسیتی و لایپزیگ به شرح زیر است: لایپزیگ: بلاسویچ- سیماکان- اوربان-گواردیول- هالستنبرگ- لایمر- شلاگر- سوبوسلای- فورسبرگ- آندره سیلوا و ورنر منچسترسیتی: ادرسون- واکر-دیاز- آکانجی-آکه- رودری- گوندوغان-سیلوا-گریلیش-محرز و هالند پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید